2015. augusztus 12., szerda



Üdvözöllek!

Itt vagyok, nem vesztem ám el. De mint tudjuk ember (Erika) tervez, és a tervek nem mindig úgy sikerülnek, ahogy szeretnék. És mivel ismerjük a kifogás fogalmát, így el se kezdem, hogy hol voltam ilyen sokáig. :)

Kicsit leengedtem, nem lehet minden tökéletes, még én sem. Pedig ez az üzlet az tökéletesen meg van csinálva, minden helyén van benne, látom is és érzem is, hogy minden szuper lenne, ha megtalálnám az utat oda. Mert hiába mondanám, hogy minden tökéletes, azért nem így működnek a dolgok. Mondhatnám, hogy „ó milyen szuper és, hogy dől a lé”. Úgyse tudná senki, hogy nem igazat mondok. Aki megtalálta az utat ebben a DXN-es üzleti életben, annak igen, annak dől a lé és bejött az élet. De azon vagyok, hogy nekem is így legyen, de mint tudjuk mindenért meg kell dolgozni. A sikerért meg főleg. Szóval nem könnyű, de nem is lehetetlen.

Remélem nem vettem el senki kedvét az üzletépítéstől, nem ez volt a szándékom. Csak sokan nem ismerik be, hogy nem mindig sikerül minden egyszeribe és azonnal, sőt, van akinek egyáltalán nem sikerül. Meglátjuk én mire megyek……….

Jó lenne, ha csatlakoznál hozzám, együtt talán könnyebb. Várlak! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése