Először is meg kell ismerünk, a DXN fogalmát, és a magát a vállaltot, tudnunk kell hova is szeretnénk csatlakozni, kinek a termékeit szeretnénk fogyasztani, esetleg értékesíteni.
A DXN Logója a sikert szimbolizálja.
Zöld szín a fa, amely a piac dinamikus növekedését és terjeszkedését szimbolizálja.
Kék szín a víz, amely a vállalatot szimbolizálja, mely az erõteljes fejlõdések alapja.
A piros ovális forma a felkelõ napot szimbolizálja, amely az agresszivitást, eltökéltséget és kitartást jelenti a DXN víziójának megvalósításához.
A zöld ágak a Ganodermát szimbolizálják, amely a vállalat szilárd elhatározását jelenti a növekedésre és elszánt törekvését a kiválóságra azáltal, hogy a egészség alapú iparra koncentrál.
A kék vízszintes vonal a vállalatot szimbolizálja, amely az üzleti fejlödés lendületének erőforrása.
A DXN a DEXIN rövidítése.
A DEXIN egy kínai kifejezés, amely a következõ jelentésekkel bír:
megbízhatóság, becsületesség és erény.
Ezek
az alapvető értékek amelyeket szem előtt kell tartanunk üzletünk
vezetésénél, a céges vagy felső vezetői szinttől egészen az alkalmazotti
szintig.
Ennek gyakorlására biztatjuk a vezetőinket.
A DXN ganoderma ültetvénye 70 hektáros területen fekszik. Ez a legnagyobb ültetvény Malajziában, és a legelső, amelyik megkapta a MS ISO 14001:2004 tanúsítványt a Lloyd's Minőségbiztosítótól 2000 júliusában. Ez a tanúsítvány is biztosítja, hogy az összes ganoderma művelési folyamat megfelel a MS ISO14001:2004 szabványnak, és kielégít minden, a Környezetvédelmi Minisztérium által támasztott követelményt.
2007 novemberében a Mezőgazdasági Minisztérium akkreditálta a DXN Lingzhi ültetvényt a Malajziai Biotervbe, ami azt jelenti, hogy megfelel az MS1529:2001 szabványnak és az Okleveles Bioültetvény követelményeinek is.
A DXN Marketing a legelső MLM vállalat, amelyik elindította az "Egy Világ - Egy Piac" koncepciót, ami lehetővé teszi bármely országból származó disztribútornak, hogy közvetlenül szponzoráljon új disztribútort helyi vagy nemzetközi szinten. A DXN, Malajzia piacvezető MLM exportőre.
A kutatás és fejlesztés a DXN küldetése, hogy biztosítsa a csúcsminőségű termékek gyártását. Ez a DXN közös erőfeszítése a kutatás fejlesztésében oda vezetett, hogy a vállalat termékei megfelelnek a legmagasabb nemzetközi szabványnak és annyira természetes eredetűek amennyire csak lehetnek.
További információk:
www.erikacafe.dxn.hu
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése